Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Όλα στη... γειτονιά μου!

Δυο εκδηλώσεις, και οι δυο σχεδόν στη γειτονιά μου! Μετά την Κρήτη ήρθε η στιγμή να επισκεφτώ και πάλι, ένα χρόνο ακριβώς αργότερα, την όμορφη ακριτική Φλώρινα. Καλεσμένη κι αυτή τη φορά του συλλόγου «Venetia», που μου έκανε πέρσι την τιμή να είναι η μαυροντυμένη «Νύφη» μου το πρώτο βιβλίο που η νεοσύστατη τότε λέσχη αναγνωστών είχε επιλέξει για ανάγνωση κι εγώ η πρώτη συγγραφέας που καλούσαν. Το πορτρέτο της «Νύφης» που μου χάρισαν είναι το αγαπημένο μου και κοσμεί από τότε το σαλόνι του σπιτιού μου. Θέλω, λοιπόν, να τους ευχαριστήσω από δω για άλλη μια φορά για την όμορφη και ζεστή παρουσίαση του βιβλίου μου και, φυσικά, για την καινούρια πρόσκληση, τούτη τη φορά για «Τ’ αχνάρια των ξυπόλυτων ποδιών». Η εκδήλωση θα γίνει στην Πινακοθήκη Φλωρινιωτών ζωγράφων του ΦΣΦΑ στις 8.30 το απόγευμα της Τετάρτης στις 13 του Ιούνη. Θα είναι χαρά μου να βρεθώ και πάλι κοντά σας, φίλοι και φίλες από τη Φλώρινα, και να συζητήσουμε για λογοτεχνία. Επίσης το Σάββατο, 16 Ιούνη, από το απόγευμα μέχρι τις 10.30΄ περίπου το βράδυ, θα βρίσκομαι στην Έκθεση Βιβλίου του Λευκού Πύργου στην αγαπημένη μου Θεσσαλονίκη, για να γνωριστώ με όσους αναγνώστες το επιθυμούν και να υπογράψω τα βιβλία μου στο περίπτερο των εκδόσεων «ΨΥΧΟΓΙΟΣ», φυσικά. Σας περιμένω…

4 σχόλια:

  1. Κυρία Θεοδωρίδου, σας είχα γνωρίσει πέρσι στην Θεσσαλονίκη, πάλι στην Έκθεση του Λευκού Πύργου. Θα χαρώ να σας συναντήσω και φέτος και να μου υπογράψετε το νέο σας βιβλίο.
    Ελευθερία Σπανού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Ελευθερία μου! Θα χαρώ κι εγώ να τα ξαναπούμε. Θα σε περιμένω...

      Διαγραφή
  2. Καλησπερα ...Σοφη..μου επιτρέπεις τον ενικό;..εξ αλλου λογο ηλικίας και γνωριμίας.....ειμαι η Μακεδόνισσα απο την Κρήτη ...διαβασα το βιβλίο η νύφη φορούσε μαυρα...και θα ήθελα να σου πώ οτι ήταν απο τα βιβλία..που θα μείνουν χαραγμένα στην μνήμη μου... συγκλονιστικό...θα το προτείνο και σε άλλους..... σειρα θα εχουν τα επόμενά σας...καλο βραδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Ρούλα - Σμαραγδένια μου! Δε χρειάζομαι διευκρινήσεις... Έκανες τον κόπο να έρθεις στην παρουσίαση του βιβλίου μου και περιμένεις να σε ξεχάσω; Όσο για τον ενικό... όχι απλώς τον επιτρέπω, αλλά επιβάλλεται. Σ' ευχαριστώ, αγαπημένη μου φίλη, που αγάπησες τη "Νύφη" μου. Δεν έχω λόγια για όσα μου γράφεις... Να είσαι πάντα καλά και... τα ξαναλέμε.

      Διαγραφή